I hope it's gonna make you notice

Hemma ännu en dag och det känns inte så mycket bättre än igår. Samma visa en dag till då med ingenting att göra. Fast idag var jag faktiskt tvungen att klä på mig eftersom vaktmästaren skulle komma klockan ett för att kolla på några hål i väggen. Så jag använde all kraft jag hade för att klä på mig och sminka över de värsta förkylningsfinnarna så att han inte skulle behöva dras med mardrömmar de närmaste veckorna. Jag fick göra en oerhört stor ansträngning alltså. Men tror ni inte att gubben bara stannar i max en minut när han väl kommer? Jo men visst! Han kunde ju i alla fall ha stannat i två minuter när man faktiskt gjort sig fin tycker man. Men jag kan se det positiva, nu behöver jag inte undvika alla speglar här hemma längre.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0