fet dag

Det har varit full rulle hela dagen. Den startade med att jag städade hela lägenheten tills jag upptäckte att jag var tvungen att springa ner till stan eftersom jag skulle träffa Kristin. Vi åkte tillbaka till mig och köpte med oss en varsin semla på vägen (Hanna Larssons Konditoris semlor - rekommenderas!) och sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Det blev väldigt mycket festprat så nu är min partyhumörtermometer i topp. Synd bara att det kommer dröja innan jag får partaja. Kan kanske fixa ihop något med byfolket uppe i stugan, haha, det vore något det!
Anyway, vi tog en tur på stan i några timmar också innan det var dags att möta upp för att gå på Michelles vernissage där dagens andra semla åkte i magen. Michelles bilder var som väntat jättefina!

Nu ska jag bara ta det lugnt eftersom min rumpa behöver vila då den just nu är ett bevis på att det var längesen jag åkte pulka.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0