Guldet kom hem!

Kvällen igår var riktigt bra. God mat, finfint sällskap och en sjukt spännande match! Nerverna var på helspänn och sen utbröt ett enda stort glädjerus. Så jäkla gött! Folk blev som tokiga och torget fylldes av människor som firade och någon slags parad av bilar bildades. Tillslut vågade vi inte vara kvar på torget längre och gick tillbaka in till score och påbörjade våra hemliga uppdrag (brudarna vet vad som menas).


Ett enda kort fastnade i min kamera tydligen, och den blev jättedålig men jag vill ju så gärna visa hur mycket folk det var där så det får duga.

Nu sitter jag här och väntar på att gå till skolan för en mattelektion. Jag slutar kvart i fem så jag kommer ut till torget i perfekt tid för att fira hjältarna! Klockan 17.00 på Stora torget. Kom dit!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0