Du vet att du fått nog när du vill ha mer, låt mig få följa dig ner

Det där med att packa har aldrig riktigt varit min grej. Det blir alltid för mycket men ändå är det alltid något som fattas. Mitt i allt packande stannade jag upp och kollade i väskan och insåg att det såg ut som att jag skulle vara borta i en vecka istället för tre dagar. Så nu är det ompackat och jag börjar känna mig färdig, eller kanske inte färdig för det känns som att det fortfarande är tusen saker som ska göras.

Jag har hört ett rykte om att det ska vara world freeze day i Stockholm på lördag. Om det stämmer eller inte har jag ingen aning om men det vore ju kul om det var sant!

(Inte från Stockholm, men de gör ju samma sak så)



Det här är en liknande grej som freeze day (båda är ju i en central i alla fall, haha). Jag älskar det här klippet! Hur underbart vore det inte om det inträffade lite oftare? Som att leva i en musikal för några minuter.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0