And it's coming closer

De två senaste dagarna har jag känt mig närmare död än levande och den här dagen fortsätter nog i samma stil. Halsen är helt igensvullen och jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter att gå till doktorn. Men imorgon ska jag dit och jag är lite orolig för att jag kommer bli tvungen att operera bort halsmandlarna, de ser inte alltför bra ut kan jag säga. Jag får hoppas på att det räcker med penicillin eftersom sjukhus aldrig riktigt har varit min grej.
Nu ska jag försöka få i mig lite mat, man kan ju inte leva på vätska hur länge som helst, magen säger faktiskt ifrån. Så nu alltså: mat, projektrapport, Kings of leon.

puss!

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Välkommen in till min sida om du är intresserad av ny design till blogg :-) Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-04-23 @ 10:22:08
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0