Twenty-nine pearls in your kiss

Åh vad glad jag blev när jag kom in i mitt rum och såg att den här låg på skrivbordet! :



Jeff Buckley var min stora hjälte under de tidigare tonåren. Självklart var det mest Hallelujah som spelades och det var den låten som fick mig att upptäcka honom. Jag har starkare minnen till den låten än till någon annan. Fast alla låtar med Jeff och hans sköna lite melankoliska stämma får mig att känna kärlek till allt. För några dagar sedan fick jag Jeff-behov och men så upptäckte jag att skivan var spårlöst försvunnen. Jag kände mig nästan helt förstörd så igår skickade jag efter den här skivan här ovan från cdon.com. Och den kom redan idag. Lyckan är total! Han är och kommer alltid vara min hjälte. Han har hjälpt mig genom väldigt jobbiga tider i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0