oops...

Typiskt att man inte skrev något igår här på bloggen när man hade fler besökare än vanligt. Men min söndag var inte så händelserik så det fanns inte så mycket att skriva om. Det enda jag gjorde var att försöka lära mig photoshop.
Måndag idag då, vi hade matte c för första gången. Jag hamnade i den gruppen som bara har två lektioner i veckan och därför även har längre lektioner. Kvart i fem på torsdagar blir det för min del. Trodde jag i alla fall, men så visade det sig att läraren är jättesnäll och låter oss komma och gå lite som vi vill, så det blir nog inte så jobbigt som jag trodde. Jag är nöjd. Och nu sitter jag  här och äter päronsplitt och funderar. Det är skönt tycker jag, att bara sitta och inte göra någonting. Man behöver det ibland och nu är ett sådant tillfälle.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0