Lång dag.

Usch vad torsdagar är förfärligt långa. Nästan 8 timmar i skolan är inte kul. Det var nästa lite skönt att kila iväg till tandläkaren så man fick slippa skolan för en stund. Men jag ska väl inte klaga egentligen för imorgon sluat jag kvart i tolv. Något man inte har lust att gör när man har gått långdag och har massor av läxor att göra är att städa. Och mamma har tjatat på mig att jag ska dammsuga och lusten för det är ungefär lika med noll. Men så kommer jag hem och läser horoskopet i NWT och så står det så här:



Tack för den, nu känner jag mig ju tvingad till att göra det.

Kommentarer
Postat av: marika

hahahahah :D det var roligt :)

2008-09-04 @ 19:05:05
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0