Good fruit

Åh vad glad man blir när man kommer hem efter en lång dag och hittar en skål med fruktsoppa från mormor i kylskåpet. Så nu har jag smaskat i mig lite och känner mig taggad för att plugga färdigt rättskunskapen. Det känns som att det har varit väldigt mycket plugg idag trots att vi hade en håltimme på tre timmar eller nåt (heter det håltimmar då?) Men det känns ju faktiskt väldigt bra att bli av med vissa saker. För övrigt så har det inte varit min dag idag, känns som att det varit många såna de senaste veckorna. Dagen började med att jag tydligen tryckte på snooze i sömnen några gånger så jag försov mig en halvtimme. Senare när jag springer till bussen så åker den när jag bara är 30 meter ifrån. Men som tur är så har jag världens sötaste mamma som jag drog upp ur sängen och satte i bilen så hon kunde köra mig till skolan. Det tackar jag för! Dagen rullade på med några knasgrejer. Och sen snubblade jag i trappan och lyckades sparka min fot med full kraft mot den hårda stentrappan. Och satan vad ont det gjorde! Jag kollade på mina tår när jag kom hem nu och det visade sig att nageln sprack så jag är helt öm nu. Tack för att resten av dagen ska tillbringas i mitt trygga hem.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0