En dag till

Jag är hemma idag också. Jag har varit vaken i snart tre timmar och jag håller redan på att dö av rastlöshet. Kan man verkligen bli så uttråkad som jag är just nu? Det måste hända någonting snart annars vet jag inte vad jag tar mig till. Vad som helst när som helst nu går bra. Jag har hittils fördrivit tiden med att fantisera om hur den där helikoptern som har surrat här ovanför i nån timme nu, helt plötsligt landar på vändplanen här utanför. Och ut ur helikoptern stiger en man med en randig resväska. Han öppnar resväskan och ur hoppar en liten minicirkus. Elefanter och lejon små som möss. En apa som kan jonglera och en hund som kan gå på lina. Fast jag kan såklart nöja mig med om det kommer ett roligt brev med posten.

puss!

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, fantasin är det ju inget fel på i alla fall;P

2008-09-13 @ 01:09:05
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0