Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Fredagskvällen är redan slut för mig. Men jag är nöjd att jag i alla fall kunde vara med på förfesten. Och nu sitter jag här och är redo att uttrycka eftersom mina kära vänner verkade ha fått lite för mycket i sig, eller en av dem rättare sagt. Jag är lite orolig faktiskt men de klarar sig nog, som alltid. Jag skulle väldigt gärna velat följa med ner till stan men när man fortfarande räknas som "barn" så går ju inte det. Bara en månad kvar. Jag längtar! Känns som att detta inlägg blev lite konstigt, eller så blev det det nu när jag skrev den här raden. Jag skyller på att det är sent och att jag nog faktiskt inte är så klar i skallen som jag tror.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0