Älskade fredag!

Fredag är den bästa dagen på veckan, den slår till och med lördag. Fast just den här fredagen är inte så himla spännande för mig. Slutade tidigt som vanligt på fredagar. Kom hem och blev beodrad att städa toan. Resultatet blev rent på alla möjliga ställen eftersom jag lyckades spruta rengöringsmedel på väggar, tak och skåp och lite annat. Men som sagt det blev ju rent i alla fall, and that's the point typ. Sen har jag gjort lite allt möjligt men mest degat med lite musik. Och så har jag köpt godis! Det var det viktigaste, har varit sugen hur länge som helst på choklad men inte velat äta eftersom min hals har varit krass och det brukar bli värre av choklad. Men nu skiter jag i det, för jag ska ha choklad!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0