What if you're making me all that I was meant to be?

Nu har mamma och pappa åkt till Uppsala för operation. Det betyder att jag och min syster får mycket tid tillsammans bara hon och jag. Det händer inte så ofta. För det mesta är vi varandras irritationsobjekt men när vi är ensamma tillsammans så har vi faktiskt riktigt kul. Idag har jag dragit runt med henne på stan och kollat på skor och jag blir alltid lika arg för att de skorna som jag vill ha är på tok för dyra, så inga skor fick följa med hem den här gången. En lunch på McDonalds fick det bli också, och vi var nyttiga och tog en fullkornsmeny, det ni! Nu är jag i alla fall hemma och det är dags att ta tag i plugget eftersom vi har ett megastort prov på onsdag och jag har pluggat så lite så jag säkert kommer drabbas av en panikattack när som helst. Jag lugnar ner mig med lite musik:


(det gick inte att ladda upp den riktiga videon, den här var den enda som funkade, men det gör ju inget, nu kan man ju sjunga med) What About Now - Daughtry

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar.. Awww=) det är ju faktiskt sant. Och det hade inte varit bra, för det är jag så glad för att det hände =)

2008-10-05 @ 17:48:47
URL: http://maariiiaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar.. Awww=) det är ju faktiskt sant. Och det hade inte varit bra, för det är jag så glad för att det hände =)

2008-10-05 @ 17:50:53
URL: http://maariiiaa.blogg.se/
Postat av: Maria

oh no nu blev det ju två, fast nu blir det tre men jaja :P Hoppas allt går bra med din pappas operation och så!

2008-10-05 @ 17:51:35
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0