Too young to hold on And too old to just break free and run

Egentligen skulle jag ha varit på en sminkkväll hemma hos Kristin ikväll, men jag kände att det var inte riktigt läge för det. Det  händer mycket bakom kulisserna om man säger så, mer än vad jag berättar här på bloggen, saker som känns för personliga för att låta vem som helst ta del av det. Men ni kommer nog få reda på det så småningom, när jag känner mig mer bekväm med det. Som jag tidigare berättat så är det Jeff Buckley som tröstar mig när jag känner mig nere. Så det har blivit mycket Jeff den senaste tiden. Lyssna och tröstas med mig:


Last Goodbye


Lover, you should've come over

Tråkiga videor, jag vet, men det var de enda som gick att ladda upp här.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0