Snö

Hela dagen har jag haft känslan av att det ska börja snöa men istället har det bara regnat och haglat lite. Jag längtar efter snön, den får hemskt gärna komma tidigt i år som lite plåster på såren från förra vintern som hade förfärligt lite snö. Jag åkte inte pulka en enda gång förra året och det skulle svida om jag inte får göra det i år heller.

Ikväll blir det bio, Rallybrudar. Ska bli skönt att komma ut lite efter att ha suttit inne hela dagen. Halsen vägrar att ge med sig och det verkar inte spela någon roll hur mycket jag bäddar ner mig och dricker varmt och äter halstabletter, det blir inte bättre. Någon som har nåt bra tips? Jag gör vad som helst bara jag är frisk på fredag, jag vill ju kunna skråla med Håkan.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0