Nostalgi

När jag kom hem väntade den här på mig:



Det var inte igår som man drack pucko. Måste erkänna att jag tycker att det luktar väldigt äckligt, tur då att smaken är desto bättre. Den fick bli som en liten belöning efter provet. Och provet gick precis som jag hade väntat mig, skitdåligt. Jag är helt ärlig när jag säger att jag kommer bli överlycklig om jag ens får godkänt. Men det är skönt att ha det gjort, det känns som att en hög med tegelsten har lyfts ur mig, lättnad är bara förnamnet. Nu ska jag storstäda i mitt rum för det behövs verkligen och sen ska jag försöka räkna ikapp i matten. Det är min eftermiddag/kväll.

Hoppas ni får det roligare!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0