Hipp Hurra till mig idag!

Äntligen är man 18! Så himla härligt! Fast just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att klockan ska bli sex då hon slutar. Själv slutade jag för en kvart sen och ska nu alltså vänta på att vi kan åka iväg och hyra film och köpa gotta. Det var väl inte riktigt här jag hade tänkt att tillbringa min födelsedagseftermiddag, men det var nog ganska bra att det blev såhär för nu har jag ju två timmar att ägna åt plugg. Men om jag känner mig själv så kommer jag nog ganska snart springa runt på stan istället. Kläder och skor till fredagen måste ju hittas! Skriver mer när jag kommer hem.

Ha det bra så länge!
puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!

2008-10-13 @ 22:17:29
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0