Girls just want to have fun

Min fredagskväll blev nästan så bra som den bara kunde bli. Det började med fem flickor hemma hos mig, nämligen dessa söta:

 
Marika och Julia.

 
Hanna.

 
och så jag och Kristin.


Vi åt mat och skålade.


Många klunkar blev det.


Godistårtan!


Sista bilden innan vi skulle åka iväg till Arena. Tyvärr blev den suddig men det var den enda gruppbilden vi lyckades ta.

Resten av kvällen blev kalasbra, förutom att vissa åkte hem, men vi som var kvar dansade natten lång. På lördagen vaknade jag som tur var utan någon som helst bakfylla men däremot sönderstrulade läppar och en hel del ångest. Men så kan det bli ibland.

Tack brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0