Cookie Dough



Älskar den här glassen! Helt underbar, speciellt kakdegen. Yummie.
Så det här har jag och Marika käkat på ikväll. En väldigt onyttig dag för mig. Varm choklad och kanelbulle till lunch, saft och någon slags nötkaka till mellanmål och sen glass till middag. Japp, gott var det men jag tror att min mage mår mindre bra nu, jag får nog dricka en massa vatten.
Kvällen i övrigt var mycket mysig, dock så blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det visade sig att filmen vi skulle se inte alls gick idag så det blev idol istället för oss. Men det funkade nästan lika bra det.

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar. Det är inte klokt vad folk hinner skriva många inlägg medan man är borta.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0