Blogglusten = noll

Ibland har man sådana där dagar när man inte orkar göra någonting. Idag är en sån dag, tyvärr. Jag antar att jag sparar all kraft till imorgon för då blir det andra bullar. Först ska jag, mamma och syster iväg och köpa på oss massa saker till lägenheten. Det är ju faktiskt en hel del som måste inhandlas. Överst på mammas lista står en kaffebryggare så vi kommer nog fara runt mellan diverse elektronikaffärer. Imorgon ska det även hinnas med en liten runda på stan, jag har nämligen hört att man inte kan komma naken till Nöjesfabriken, det finns något som kallas vårdad klädsel. Därför är jag så illa tvungen att köpa mig något snyggt så jag kan ha det roligt hela natten lång! Längtar!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0