2008-10-03

Idag är det tio dagar kvar tills jag fyller upptäckte jag alldles nu. Det närmar sig, och jag har nu kommit på att jag ska önska mig en kamera så jag slipper tjuva på mamma och pappas. Nu ska jag bara komma ihåg att berätta min önskepryl för dem.
Om några timmar ska jag kila iväg till bussen. Jag ska nämligen hem till Marika och äta glass och se på High School Musical 3. Haha, jag vet att vi kanske är för gamla för det men det skiter vi i, vi vill se och det ska ses. Det var egentligen meningen att vi skulle ta en promenad innan filmen, men eftersom det har varit ett riktigt ruskväder idag så bestämde vi oss för att det säkert skulle regna sen också och skippade därför hela idén. Men nu verkar det som att det klarnar upp. Jaja, man kan ju inte alltid orka vara hurtig.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0