so when everything comes around I guess things are fine

Filosofiprovet idag var nog något av det värsta jag har varit med om i provväg. Jag kan utan at ljuga säga att jag gissade på över hälften av frågorna. Det är bara att hoppas på att något blev rätt. Men ärligt talat så skiter jag fullkomligt i vad sju gubbar tyckte för över hundrafemtio år sedan, så jag kommer inte gråta floder om jag blir underkänd.
Efter skolan gick vi till tingsrätten för att ta reda på hur domen blev i den rättegången som vi var på för några veckor sedan. Vi fick ett helt kuvert med massor av papper och det kändes väldigt bra inför inlämningsuppgiften vi har.
Sedan blev det varm choklad och en massa prat på Royal. Man har alltid mycket att prata om på måndagar men just den här måndagen var det extra mycket. Nu ska jag fundera på om jag ska efter vissa påtryckningar bli medlem på facebook, men jag är superdålig på att vara medlem på sådana sidor. Jag vet redan nu att jag troligtvis aldrig kommer logga in något mer förutom den gången som jag blir medlem. Så vi får se hur detta blir.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0