sista fredagen i november

Imorse var det dags för årets adventssamling i kyrkan. Måste erkänna att jag tycker att det är väldigt mysigt. December är utan tvekan den mysigaste månaden på året. Efter adventssamlingen blev det stan en stund, sen svenska och början på en väldigt intressant bok, nämligen den om mig! Haha, hm, får se vad vi kan lyckas få fram för smaskigheter. Sen blev det Max och hamburgare med Marika, som förresten äntligen var tillbaka i skolan.


Marika var söt som vanligt.


Vi fick roliga sugrör, haha. Den stora lyckan var gjord.


Marika roade sig med att fota ett bildspel på mig, men ni får nöja er med en bild, haha.

Efter att ha blivit utstirrad av en liten unge (om blickar kunde döda så skulle det inte vara mycket kvar av mig) så tog vi bussen till stan igen där det blev ännu en liten runda, eller mest sittande och kollande på folk.
En lugn dag alltså!

puss!


Kommentarer
Postat av: marika

smickrande kort sandra, tack!

2008-11-28 @ 19:09:26
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0