Du e bara en av många människor jag drömt om

Håkan igår var alldeles underbar. Han hade fått mig lycklig redan vid klockan åtta. Vi stod längst fram i kön ,som just då bestod av fyra personer, när Michelle ser honom genom fönstret på dörrarna, så hon vinkar till honom och då säger våra kövänner: "Vinka hit honom då", så det gör hon och han kommer. Så vi fick lite kramar och kvällen var nästan gjord. Sen stod vi längst fram under konserten och det är något jag verkligen känner av idag. Har ont i revbenen och blåmärken lite här och där efter att ha blivit pressad mellan staket och påtryckande människor. Som Håkan sa: publiken var helt sjövild. Efter spelningen blev det lite dans och sen hemgång. Vi fick följe av en norrman till torget, han var trevlig men vi hade lite svårt att förstå vad han sa men han bjöd oss på efterfest på hotellet. Tyvärr blev det inget av det eftersom sista bussen hem snart skulle gå. Men det var riktigt skönt att komma hem för jag var verkligen supertrött, hade inga krafter kvar i benen. Jag somnade och vaknade med Håkan-låtar i huvudet. Nu ska jag äta mat, kom precis på att jag inte ätit något på nästan ett dygn.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0