den dåliga veckan gör sig påmind

Usch vad jag vill glömma förra veckan då allt gick åt alla andra håll än dit det borde. Jag fick tillbaka matteprovet som vi skrev i torsdags och som väntat fick jag IG. Två poäng från godkänt, precis som på filosofiprovet, nästan så man kan se det lite komiskt, men BARA nästan! Vad hände med den Sandra som aldrig någonsin fick IG på ett prov? Jag tror att det kan vara dags att ta tag i skolan ganska rejält, det funkar inte riktigt att vara ute varje helg. Därför är det skönt att veta att det i planerna står att jag ska ta det lugnt fram till lucia. Trots detta nederlag ,eller vad man ska kalla det, så har måndagen varit ganska slapp. Varm choklad på Royal och en liten snöstorm, de sakerna passar bra ihop så det är så dagen har sett ut.

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tackar så hjärtligt! :)

Jag blev väldigt nöjd med dem så jag hoppas på det bästa! :)

2008-11-25 @ 18:23:13
Postat av: Ingrid

och det var jag som kommenterade här över :) (men det försvann.)

2008-11-25 @ 18:23:41
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0