autumn leaves are fading now

En halvtimme skola blev det för mig idag, men vi fick faktiskt ganska mycket gjort på den lilla stunden, fast inte tillräckligt. Jag ska ner senare till stan så jag och Marika kan bli klara inför redovisningen imorgon. Eftersom det var några timmar kvar innan vi ska sätta igång så passade jag på att åka hem. Och idag råkar det ju vara så fint väder, perfekt för en promenad. Jag tog mig en liten tur runt området och det var riktigt skönt.




För bara några veckor sedan blommade det fortfarande i vår trädgård. Men nu orkade de inte kämpa mot kylan längre.


Träden är nakna och jag tycker att snön kan komma och klä dem.

Nu ska jag göra lite förarbeten och öva på svenskan. Ha en fin dag!

Like these autumn leaves I don't have nothing to hold

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du tagit kortet på blomman?

2008-11-05 @ 20:39:51
URL: http://maariiiaa.blogg.se/
Postat av: Maria

väldigt fina :D

2008-11-06 @ 19:33:17
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0