sommarkväll

Klockan är sju på kvällen och jag sitter på balkongen i en kortärmad klänning och bara ben och jag fryser inte det minsta. Underbart!
Idag var det bara en lektion och det var idrotten som jag ändå inte var med på för jag känner mig inte riktigt kry. Tror att min syster har smittat mig. I alla fall, efter skolan plattade jag håret på lilla Marika innan vi blev tvugna att skynda oss till torget där vi träffade Julia och tog bussen till Infokomp. Filminspelningen gick bra, vi hade inte så där jättesvåra roller direkt. Vi var tre tjejer som snackade skit om den nya tjejen i klassen. Men det var lite intressant att se hur det gick till att göra en film och Alexandra var så duktig så.
När vi var klara tog vi bussen in till stan igen där vi avnjöt en varsin glass. Det var supergott i den stekande värmen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0