Sista gången

Oj oj oj, vad det är mycket nu. Tur att man är ledig imorgon så man kan komma ikapp lite, fast om jag känner mig rätt så kommer det inte bli så mycket gjort ändå. Provet idag gick lite sådär. Eftersom jag hade tagit med fel bok hem och inte kunnat pluggat ordentligt så hade jag inställningen innan att det inte skulle gå så bra.
Åh, det finns så mycket att se fram emot nu bl a när alla prov är gjorda, skolavslutningen, Lisebergsresa med klassen, en tur till sommarstugan, Tingvalladagen och en massa timmar på en gräsmatta i solen.
Men just nu är det danspasset som jag väntar på, det är sista gången idag och det känns ju lite tråkigt så ikväll får man ge allt, haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0