Salsa

Ikväll ska vi ha grillkväll här hemma och jag har fått en enda uppgift och det är att göra salsan. Jag gör den nu så att "smakerna ska hinna gifta sig". Men eftersom mina skills i köket är närmast obefintliga så har det såklart kört ihop sig. Jag har redan förstört den men försöker fixa det men då visar det sig att vi inte har någon paprika så jag är i stort behov av mammas hjälp just nu men hon svarar inte när jag ringer. Det är ju helt otroligt att jag inte ens klarara av att göra en salsa själv.
Och AJ! nu kliade jag mig precis i ögat med händerna som jag har skurit chili med, och det svider!
Lyckat som vanligt när Sandra är i köket.

Kommentarer
Postat av: marika

skräll sandra, skräll ;)

2008-05-10 @ 11:05:25
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0