Pyjamas i kyrkan

Idag har jag då hjälpt till med att förbereda 40-årsfesten. Men innan det så blev det lite övningskörning. Det gick faktiskt bra och pappa var jättebra som handledare, vi brukar inte komma så bra överens annars men nu funkade det riktigt bra. Innan vi åkte till örsholmen, där vi körde, så var vi hemma hos Nils och Elin. Jag lurade förra söndagen i honom att man kunde gå i pyjamas till kyrkan. Nu när vi skulle åka så ville han följa med men han hade pyjamasen på sig.
Jag: Men du kan inte åka i pyjamasen.
Nils: Jo, och skor.
Jag: Nej, det går ju inte.
Nils: Åka till kyrkan med pyjamas!

Jag tyckte att det var så roligt att han fortfarande trodde att man skulle ha pyjamas i kyrkan.
Nu är föräldrarna på fest och jag och min syster är fast här hemma eftersom vi är hundvakt åt Milton, men det är vi ju så gärna!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0