NP

Nu är nästan alla nationella prov över. Idag hade vi tre av de franska proven och det var skitsvårt tyckte jag. Jag kände hur hoppet om ett VG bara försvann när jag lämnade in proven. Men nu är det bara det muntliga provet kvar så behöver jag aldrig mer läsa franska igen. Lättnad. Vi fick sluta efter provet och det passade mig utmärkt då jag hade tänkt att baka blåbärsmuffins (till mamma på mors dag) efter skolan innan jag skulle ta bussen för att hämta mina kusiner på dagis. Men det blev inte riktigt så. Det har inte varit en av mina bästa dagar idag, jag har känt mig på bristningsgränsen hela dagen så jag bestämde mig för att inte göra något annat än att ta det lugnt. Jag tror att jag helt enkelt behöver ta en paus från tankarna på alla måsten. Jag behöver göra något kreativt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0