Huvudstaden

Då var man hemma igen efter en lång dag i Stockholm som gärna hade fått vara ännu längre. Jag är helt slut i benen och fötterna. Vi har gått non-stop förutom när vi åt i en halvtimme. Jag smakade sushi för första gången och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tyckte om det eller inte. Jag kanske måste smaka det en gång till. Ingenting av det som jag hade bestämt att jag skulle köpa kom med hem, men några toppar och tunikor fick följa med. Det har varit en riktigt bra dag och jag just nu är jag väldigt trött så jag ska nog gå och såsa framför tv:n eller kanske sova.
Vi hörs imorgon!

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

ta kort på allt du köpte :D

2008-05-12 @ 22:29:03
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0