Helt slut

Vilken dag. Under vår lååånga håltimme gick jag, Marika och Elin ner till biblioteket för att arbeta med vår power point i geografin. Det blev inte så mycket gjort för vi var på knashumör och skrattade mest bort tiden. Hela dagen har varit helt knasig men det har bara varit bra eftersom jag tror att vi har förlängt våra liv med några år. Jag och Marika åt också våra efterlängtade muffins under rasten. Den här gången fick det bli en med hallon och vaniljkräm som var god även fast det smakade lite bakpulver. Efter den mådde jag något illa men det hade som tur var gått bort till träningspasset på eftermiddagen. Jag kände att det var ett tag sen jag var på just det passet, hade glömt bort många rörelser och det var lite jobbigare än vanligt, fast jag tog det ganska lugnt. Det är alltid lika skönt efter ett pass. Imorgon blir det dans men nu blir det Ugly Betty och sen lite plugg i företagsekonomi.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0