glatt överraskad

Vi fick tillbaka svenskaprovet idag och jag fick VG! Jag är mycket glad för jag tyckte verkligen att provet var skitsvårt. So it made my day. Redovisningen i geografin gick väl också bra bortsett från slutet när jag inte fattade någonting då Marika fick ett skrattanfall. Rolig redovisning tydligen, haha.
Efter hundra försök att komma in på msn så ger jag nu upp, jag hade verkligen behövt prata med några, speciellt Marika men jag får väl skicka ett sms till henne sen.
Jag funderar på att ta en liten sovmorgon imorgon eftersom det är frivilligt betygsprat på mattelektionen, men jag vill ju gärna veta hur det gick på det nationella provet. Jag tror att jag tar en senare buss så jag hinner prata med honom i slutet av lektionen.
Nu ropas det från matbordet så det är bäst jag går.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0