En dag i solen

I förmiddags tog jag cykeln till universitetet där jag träffade Marika. Vi cyklade sedan ner till någon sjö (Alstern?) där vi tillbringade den största delen av dagen. Jag försökte få lite färg på kroppen, och det verkar faktiskt som att solen har tagit men inte så mycket som jag hade hoppats på. Och stackars Marika trillade på stenarna och fick jätteont, kanske stukade hon foten, jag ska höra med henne sen om det blev bättre.  Men varmt och skönt var det i alla fall.



Denna lilla filur störde oss så gott den kunde:


I värmen var vattnet väldigt inbjudande och jag försökte faktiskt mig på ett dopp men gav upp efter att bara gått i med benen. Det var för kallt och stenigt.


Nu väntas gäster till en grillkväll. Jag hoppas på att få smita iväg efter några timmar för att dra till Michelle.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0