Easy living

Tänk vad mycket solen kan göra, allt känns så mycket underbarare så fort den kommer fram. För det gjorde den faktiskt tillslut och jag tog såklart tillfället i akt och solade. När jag sedan kollade mig i spegeln kom jag på varför det är så bra att vända på sig när man ligger i solen. Jag är nu blek på baksidan och rosa på framsidan, haha. Imorgon börjar vi inte förräns klockan 12.10. Så sovmorgon blir det! Hoppas jag i alla fall, men det är inte säkert då man bor i samma hus som min mamma och syster. Min buss kommer ca 40 minuter innan vi börjar, men det passar mig bra för då kan jag gå och stress-hitta en bikini. Jag kom på förut när jag solade att jag fortfarande inte har köpt någon.



Jag har en blommig känsla idag så jag slänger in en bild på våra vackra orkidéer.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0