Divine

Gud vad fort tiden går! Nu har jag tre timmar på mig att göra klart allt som mamma ska få imorgon, städa upp lite, göra kvällens efterrätt och hjälpa till med maten. För sen smäller det, det som många har väntat på. Jag tycker faktiskt att det var en hel del bra låtar med i år och jag har inte bestämt mig för vilka jag hejar på, kanske blir det Frankrike. Det vore såklart kul om Sverige vann men tyvärr så tror jag inte att det blir så, det fanns för många liknande bidrag med. Och så finns det ju en annan anledning till att se på spektaklet ikväll. Jag har hört det ryktas om att en viss Björn ska läsa upp Sveriges röster. More Björn for Europe!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0