Det där med att vara nyttig

Jag sa förut att jag skulle vara nyttig idag, men det löftet sprack ganska fort. Det blev våfflor till lunch men det var faktiskt blåbär på och det är ju lite nyttigt, eller hur? Det blev också glass med massor av kolasåsen som blev över när Amanda konfirmerades. Mums! Efter valborg har jag lovat mig själv att jag inte ska dricka så mycket förrän på skolavslutningen, och det känns hälsosamt. Förlåt om jag tjatar mycket om det men jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig. Jag har aldrig i mitt liv mått så dåligt och jag lär mig av mina misstag som tur är.
Imorgon ska jag hjälpa min moster att göra iordning inför hennes 40-årsfest. Det betyder att jag får träffa mina kusiner. Yeey!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0