Wettergrendagen

Gårdagen var faktiskt rolig. Det gick inte så bra för oss med försäljningen men vi fich mycket positiv respons. Det var några stycken som tog vår mailadress så man kan ju hoppas att de hör av sig för att köpa en halsduk. Dagen hade kunnat vara mycket bättre om det inte vore för att jag hade huvudvärk hela dagen. Värst var det på middagen, jag tror inte att jag var så särskilt trevlig då. Jag har också väldigt ont i ryggen idag efter att ha varit tvungen att stå hela dagen igår. Men om några dagar är det förhoppningsvis som vanligt igen. Vi vann inga priser och det hade vi inte räknat med heller, hade blivit väldigt förvånad om vi hade vunnit något. Däremot så vann de som stod mittemot oss några priser och det var ju  kul. Om jag ska summera dagen så är jag nöjd även om jag inte kunde njuta så mycket av den eftersom jag fortfarande kände mig uppstressad. Nästa år kommer jag nog inte vara med som utställare men ett besök blir det nog.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0