webshopping

Jag är så sugen på att handla något från forever21.com eller gojane.com så jag tror jag dör. Men även om dollarn är väldigt låg nu och det innebär att det blir lika billigt som att gå på rea här hemma så tror jag inte att min plånbok tillåter mig att köpa något mer nu. Jag har bestämt mig för att leva så snålt jag bara kan den närmsta månaden. Dels för att jag ska på shoppingresa till huvudstaden inom kort och måste ha några pengar kvar att spendera då. Och sen tog det hårt på mig att jag hade så lite pengar kvar den här månaden. Men å andra sidan så behöver jag verkligen lite nya vårkläder. Jag behöver också en ny bikini till sommaren och har börjat fundera på vilken typ jag vill ha. Är väldigt sugen på något färgglatt. Något som dem här kanske?


     
Båda från www.gojane.com. t v: ca 102 kr. t h: ca 114 kr.

Kommentarer
Postat av: marika

den första va finast!

2008-03-26 @ 21:58:56
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0