Vår eller Vinter?

Hade sovmorgon idag, men jag vaknade i vanlig ordining tidigt ändå. Försökte somna om men det lyckades jag inte särskilt bra med och gick istället upp och åt frukost. När jag tittade ut genom fönstret fick jag en mindre chock när allt jag kunde se var vitt. Jag trodde verkligen att det var dags för våren att ta oss mot sommaren men vädret tyckte tydligen något annat. Eftersom jag inte hann att äta lunch i skolan och inte heller innan jag åkte ner till skolan så resulterade det i att jag inte hade ätit på nio timmar när jag kom hem. Det är aldrig så skönt att komma hem som när man är trött och hungrig. Efter skolan mötte jag upp mamma på stan för att leta efter en vårjacka, eller egentligen för att prova ut en som jag hittat sen tidigare. Självklart så fanns den inte i min storlek men jag hittade en annan som var jättesöt och jag får se om jag kanske tar ork till mig att gå dit imorgon igen och köpa den.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0