take me away

Jag vet att såna här inlägg är grymt ointressanta men jag har så oerhört tråkigt just nu. Kristin frågade mig tidigare om jag ville se på film med henne men jag kände mig inte frisk nog för att orka vara trevlig. Men nu ångrar jag nästan att jag sa nej för gud vad trist det är här hemma. Det är tur att man har en syster som man kan ha dammsugarkrig med. tyvärr så fick jag se mig besegrad. Och ingen är inne på msn heller. Allt verkar bara helt dött. Tacka vet jag bloggarna. Eftersom jag läser drygt 24 bloggar så hinner jag inte alltid med att läsa alla men det är vid tillfällen som de här som man är glad att man har lite att läsa ikapp så just nu pågår ett slags blogg-maraton på min dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0