Sjukhus

Jag vet att det är många som hatar sjukhus och jag är en av dem. Jag klarar inte av människor som mår dåligt och jag klarar inte heller av att se blod. det kan ha något att göra med en blodig upplevelse jag hade när jag praoade på dialysavdelningen på sjukhuset en gång. Men hur som helst så är det så att min morbror just nu ligger inne och självklart så borde jag åka dit för att visa mitt medlidande och men jag har helt enkelt inte klarat av det. Jag har aldrig gråtit inför min morbror, om man inte räknar med när jag var liten, men jag är rädd för att jag kommer att göra det när jag ser honom. Jag hoppas verkligen att han får komma hem snart, men tidigast tisdag säger läkarna för det är då proverna kommer tillbaka från England. Hoppas verkligen han kommer hem snart så jag slipper åka dit. Jag kanske låter självisk men det kan inte hjälpas. Och jag klarar inte av att han mår dåligt. Bli bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0