Påsklov!

Lite innan klockan tre idag så blev det äntligen påsklov. Det känns som att det nyss var sportlov, men man klagar ju inte. Vi var ivägtvingade på en föreläsning om klimathotet på eftermiddagen. Finns inte så mycket att säga om det förutom att det var tråkigt. Jag är faktiskt intresserad och försöker engagera mig i frågan men föreläsningar där allt man får se är en massa statistik gillar jag inte. Jag satt mest och väntade på att någon skulle göra något riktigt galet för att lätta upp stämningen men det hände aldrig. När man är uttråkad är det lätt att skratta åt vad som helst och jag skäms för att det därför inte var så svårt stt skratta åt en av föreläsarna som hade tydliga talproblem, han lät som en liten bebis. Men han var nog det enda på föreläsningen som var roligt så jag kanske ska vara tacksam istället.

Tidigare idag hade jag utvecklingssamtal. Jag fick reda på att jag ligger lite sämre till i vissa ämnen än vad jag trodde så just nu känner jag lite panik över plugget. Måste ta tag i några ämnen så att jag kan väga upp betyget de månaderna som är kvar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0