Melodifestivalen- vad annars?

Självklart måste jag skriva ett inlägg om kvällens stora händelse: Melodifestivalen. Inte helt oväntat vann Perelli och det gjorde mig ingenting. Tyckte inte att låten var särskilt bra men inte dålig heller. Tyckte inte att någon av låtarna var speciellt bra så för mig hade vem som helst kunnat vinna bara det inte blev Christer Sjögren för då hade jag grävt ner mig tills Europa hade skrattat klart. Lite ledsen är jag för att Björn Gustafsson inte längre kommer förgylla mina lördagar men som tur är kommer han var med mycket i rutan framöver och det är en stor tröst!

puss!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Christer Sjögren var 1000000 ggr bättre än häxan Charlotte.

Utan Christer hade inte du funnits idag. Tänk på det

2008-03-16 @ 00:11:18
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Lars Sundin

Christer hade gått hem i Eurovision, helt klart. Men Perrelli kan också gå bra där.

2008-03-16 @ 00:21:27
URL: http://larssundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0