Lite sent

Jag hann inte uppdatera något igår eftersom vi hade gäster hela dagen och idag var det helt omöjligt att komma in på bloggen. Så jag får ta ikapp det nu.
Festen i fredags blev väldigt lyckad, även fast vi inte hade fått tag på något att dricka. I början av festen var det lite segt och vi bestämde oss för att åka in till stan för att se hur Julia och Michelle hade det men det var inte så mycket roligare där så då tog vi med oss dem på nästa buss tillbaka till festen på Skoghall. Där hade partyt kommit igång och vi dansade hela natten tills vi inte orkade mer och åkte hem. Nästa dag var det påskbord här hemma så jag var tvungen att gå upp tidigt och hann därför bara sova fyra timmar och det var inte lätt att hålla sig vaken vid matbordet. Måste ha sett helt drogad ut för jag kunde knappt hålla ögonen öppna.
Igår kväll var det ju hockey och då kunde jag ju inte gå och lägga mig tidigt direkt. Vi blev tvugna att åka till mormor och morfar för att se matchen då vi inte har den kanalen här hemma. Och gud vad skönt att de vann!

Grattis till Kristin som fyller 18 idag!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0