Kom helg kom

Äntligen börjar vi närma oss helgen. Men först är det fredag och en fullspäckad sådan. Efter skolan bär det iväg på jakt efter de saker som vi behöver fixa innan Wettergrendagen. Det kommer säkert ta en stor del av eftermiddagen. Sen ska jag hämta mina små gullungar till kusiner på dagis och sen hem till dem och busa lite. Sen blir det myskväll i mormor och morfars hus. Det är bäst att passa på nu när de är bortresta.
Imorgon är det bad på idrotten också, något som jag verkligen måste vara med på, men tyvärr så har naturens lagar sett till att det inte går den här veckan. Detta känns väldigt jobbigt eftersom jag blir tvungen att göra det efter skolan någon dag. men men what to do.

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:45:01
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0