God morgon

Nu känns det som att påsken är förbi och lite skönt måste jag medge att det känns då det var längesen jag kände mig så tjock som jag gör nu. Jag har nästan levt på godis de senaste dagarna och än är det inte slut så jag får be mamma låsa in det nånstans. Jag håller på att bli sjuk också, något som jag verkligen inte vill bli nu eftersom jag skulle vilja träna. Jag funderar på att ta en träningsdag imorgon, men jag får se hur jag mår. Idag måste jag i alla fall ner till stan. Biljetterna till Björn ska hämtas ut senast idag och jag kanske ska byta vårjackan som jag köpte. Kan verkligen inte släppa en annan som jag hittade. Men innan jag åker ner till stan ska jag feta mig ännu mer eftersom det är våffeldagen idag!

puss!

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-03-25 @ 11:56:30
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0