Får man sova nu?

Just nu drar jag en djup suck av lättnad, eller utmattning. Detta är första gången denna dag som jag faktiskt kan ta det helt lugnt. Hela dagen har varit en enda stor hektisk dimma. Skolan var segare än vanligt men förutom det så har jag stressat bort den största delen av dagen. Med anledning av att det är Wettergrendagen på onsdag så användes morgonen till att försöka få ihop material till vår monter. Och vi kan kalla morgonen totalt bortkastad eftersom ingenting gick som det skulle och vi nu har minst lika mycket att göra imorgon. Skolan slutade efter fyra och då var det bara att ta första bästa buss hem, som man såklart var tvungen att vänta på i tjugo minuter. Väl hemma var jag tvungen att städa, äta och göra allt iordning för sminkkvällen som denna kväll hade siktet inställt på mitt hus. det var mycket trevligt och jag vill inte gå och ta bort make up:en som jag fick. Samtidigt finns det inget jag hellre vill göra just nu eftersom då kan jag äntligen gå och lägga mig och hoppas på att huvudvärken som jag haft hela dagen ska försvinna. Det känns som att jag borde sitta och planera när jag ska hinna andas imorgon eftersom detta är något som jag troligen inte kommer ha tid med då det är hundra saker att göra. Men min ängel till mamma kanske kan hjälpa mig att komma till alla ställen som jag måste till imorn. Det skulle ta bort en del av bördan från mina axlar eller åtminstone spara tid. Jag fasar inför torsdagen då jag troligtvis kommer att få jordens break down. Så om jag inte skriver på länge så vet ni vad det beror på.
Imorgon är det till råga på allt språkprov, något som jag verkligen kan klara mig utan. Önska mig lycka till och jag önskar er lyckliga dagar tills vi hörs igen!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0