Ett steg närmare

Idag vaknade jag upp och hade ännu ondare i halsen. Det är så typiskt att man ska bli sjuk på lovet, det var samma sak på sportlovet. Men å andra sidan kanske jag borde vara tacksam att jag blev det nu och inte när det är skola eftersom det känns som att vi har hur mycket som helst nu.
Hur som, idag ska jag äntligen på handledarutbildningen för körkortet så jag kan börja övningsköra med mamma och pappa. De har varit otroligt sega med att anmäla sig till det och när jag säger det till dem så svarar de bara: " "Men du har ju inte velat tidigare"  VA!? Jag har ju tjatat om det från den dagen jag fyllde 16. Ibland förstår jag mig inte på dem. Men idag är det i alla fall dags, och imorgon gör jag vägarna osäkra, bokstavligt talat. Fast ni behöver inte oroa er, jag håller mig på Örsholmen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0